19 lutego 2014

Nowości z klipu Otro Dia Mas [ Aktualizacja ]

Jak wiemy Lodovica będzie nagrywać nowy klip do jednej z piosenek które są w jej solowym albumie Universo Premiera w Polsce 18 marzec (klik post). Ogłosiła to na twitterze, twitcamie (który był niedawno) oraz facebooku. Lodovica wczoraj wybrała się do jednego z europejskich krajów - Hiszpanii w mieście Barcelona. Piosenkarka nie spoczywa na laurach! Już dziś widać efekty jej pracy! 




Dla przypomnienia tutaj piosenka do której Lodo będzie nagrywać nowy teledysk.





Idę spać! Jutro będzie wielki dzień!!! #OtroDiaMas #LodoWBarcelonie #Emocje #NieMaSpania



Post użytkownika Lodovica Comello.

Jutro Barcelona! Nadchodzi mój nowy klip!



Post użytkownika Lodovica Comello.

Barcelona oto nadchodzę! Jutro będę nagrywać mój nowy klip! Otro Dia Mas #otrodiamas #LodowBarcelonie

Nasza Lodo nie zapomina o zniecierpliwionych fanach! Już dziś udostępniła nam kilka zdjęć z kręcenia jej nowego klipu. Koncepcja jest dość tajemnica, można powiedzieć że nawet dziwna ponieważ chodzi o dłonie! Oto wpis oraz zdjęcia Lodovicy które udostępniła. Jak pojawi się coś nowego będzie aktualizacja.



Juuuż jestem gotowa do nagrywania mojego nowego klipu. Tylko im powiem że moje dłonie będą częścią fundamentalną. 

Poniżej zdjęcia zza kulis z facebooka.

Zdjęcie: #LodoEnBarcelona #backstage Sagrada Familia! <3 <3 <3



Zdjęcie: From the backstage in Barcelona! Ciutadella <3

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Jak myślicie, spodoba wam się nowy teledysk naszej kochanej Lodovicy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz