03 lutego 2014

Lodovica odpisuje na tweety - Polsce również!

Lodovica na swoim twitterze napisała tweet: 
Przez 5 minut, odpowiem na pytania na Twitterze! Zaczynając od ... teraz! 

Tym tweetem zaczął się spam do Lodovicy! 
Aktorka, piosenkarka i tancerka odpisała na bardzo dużo tweetów, oraz chętnie podała dalej tweety ze zdjęciami. - Polskie fanki nie próżnowały! 
Lodo dwukrotnie podała dalej tweety od Polski i odpowiedziała na nie.
Na jakie pytania Lodo odpowiedziała? Co możemy się z tego dowiedzieć?
Kilka tweetów wam tutaj zamieszczam.
Czytajcie dalej!
Kopiowanie zabronione.


#Universo na Polskiej telewizji!Uwielbiam to! Kocham! Wow Dziękuję Lodo!
Na co Lodo odpisała:


WOW! Mam nadzieję że przyjadę do Polski! Baaaardzo szybko! ☺

#UniversoWPolsce  Kochamy Cie! Milion całusów od Polaków! 


Fan:Twoje marzenie jako dziecko?
Lodo: Śpiewać! Spójrz oo :)



Fan: Lodo zrobisz tour z Universo do Włoch?
Lodo: Na pewno! Ale to będzie później!



Lodo: Jorge jest jednym z moim wspaniałych przyjaciół i możemy cieszyć się razem!

Fan: Co czujesz, gdy widzisz fanów krzyczących do ciebie? ❤  
Lodo: Czuję się bardzo szczęśliwa!

Fan: Najlepsze wspomnienie z trasy?
Lodo: Kiedy byliśmy w Meksyku! Bardzo podobało mi się tam!




Fan: Czy kiedykolwiek marzyłeś o stworzeniu własnego filmu?
Lodo: Stworzyć film nie, ale marzę o napisaniu książki! Uwielbiam pisać!




Fan: Jak zareagowałeś, kiedy przyjęto cię do #Violetta? Jak wyobrażałaś sobie to wszystko?
Lodo: Byłam sparaliżowana i płakałam jak fontanna.




Fan: Co by to było, gdybyś nie osiągnęła takiego sukcesu?
Lodo: Kocham zwierzęta, zdecydowanie wolałbym pracować z nimi!

Po około 7 minutach Lodovica zamieściła taki wpis:

Ok trwało niewiele ponad 5 minut! Ale następnym razem będzie dłużej! To było zabawne! dzięki za udział!


Czego się dowiedzieliśmy?
Mianowicie tego że Lodovicy podczas koncertowania envivo najbardziej do gustu przypadł Meksyk, chciała by napisać książkę, kocha zwierzęta, Jorge jest jej jednym z wspaniałych przyjaciół.

3 komentarze:

  1. Nie wierzę Lodo chce Przyjechać do Polski <3***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawie oszalałam i 3 razy spadłam z krzesła :3

      Usuń