26 lutego 2014

Feliz Cumple Alba!

Dziś swoje 25 urodziny obchodzi urodzona 26 lutego 1989 w Alicante hiszpańska aktorka, piosenkarka oraz tancerka, znana z roli Naty z serialu Violetta Alba Rico Navarro!
Z tej okazji na naszej grupie SerialVioletta. zorganizowaliśmy akcję "Urodziny Alby"
Przyszło do nas 20 prac. 
Żeby nasza akcja zakończyła się sukcesem potrzebujemy waszej pomocy.
W tym wypadku musicie Albie spamować filmikiem poniżej który został zrobiony przeze mnie. 


Niech ten filmik nasza Alba zauważy! 
Poprzednim razem ViolettaPl również robiła takie akcje, które w ich kierunku zakończyły się powodzeniem! Niech i nam się uda!
Tak oto przykładowo niech wygląda wasz tweet dla Alby.


Alba dodała już kilka tweetów dotyczących jej urodzin, oto one:
Wielkie dzięki dla wszystkich! Takkk teraz! 
Mam 25 lat!
Takk! Jestem w Hiszpani i mam 25 lat! Dziękuję!

Na instagramie również dała o sobie znać..
Tak zaczyna się moje urodziny ... dzień przed  lucas_noacco


Polsko dajmy czadu!
Spamujmy zdjęciami, filmikami!
Tak jak na twitterze, tak i teraz! 
Niech nasza Alba zobaczy że ma baardzo dużo fanów w Polsce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz