02 marca 2014

Photobook Violetta - Tłumaczenie PL.

W Argentynie są już dostępne od nie dawna Photobooki Violetta. W Polsce jak na razie jeszcze nie, więc postanowiłam dać małe tłumaczenie : )



 Czasami moje życie nie jest proste. Czasami chcę się spotkać z przyjaciółmi, tak jak wszystkie dziewczyny w moim wieku, które nie są w centrum uwagi, i które nie są rozpoznawane na ulicy i nie muszą się zatrzymywać. Byłoby miło pójść na dyskotekę, zjeść pizzę, usiąść na ławce i porozmawiać, nie będąc pod nadzorem kogoś. Ale z drugiej strony, ja raczej myślę, że jest to błogosławieństwo i ta cała uwaga wokół mnie jest wynikiem mojej ciężkiej pracy. W końcu, są naukowcy, którzy są dumni ze swoich niezwykle ważnych odkryć, a ja jestem tylko aktorką i piosenkarką. I dlatego nie rozumiem, dlaczego mam myśleć o czymś więcej niż moi rówieśnicy. - Martina.



CUDOWNY OKRES MARTINY W ŻYCIU - Jest na prawdę skromna i zarazem dojrzała jak na swój wiek. Martina udowadnia to codziennie pracując mimo zmęczenia. Oraz kocha swoich fanów przede wszystkim. Ukazuje tą miłość rozdając autografy, śpiewając dla fanów, zawsze zatrzymuje się na ulicy gdy Fani chcą z nią porozmawiać, dostać zdjęcie czy autograf. Niestety nie każda gwiazda tyle robi dla swoich fanów. "Ważne jest, aby być miłym. Nauczyli mnie tego  moi rodzice, którzy są zawsze gotowi, aby pokazać mi którędy podążać i jak radzić sobie w tym wspaniałym okresie w moim życiu. Bez ich pomocy, nie mogłabym w pełni cieszyć się miłością i szczęściem z tego, że mam wspaniałych fanów, wielką sławę i wspaniałych ludzi, którzy mnie otaczają. "


Marzę o światowej trasie, w której będą wszystkie moje piosenki. 

Myślę, że każdy z obsady codziennie myśli o tym. O naszym sukcesie, naszych fanach i ich miłości, zasypiamy z ta myślą i budzimy się także. -.Martina o Violettcie
 
KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE ((!))

6 komentarzy:

  1. Ta cała sroletcia to popierdolona dziwka! Ta bajeczka uczy całowania się karzdym! Jurz durne kucyki pony są lepsze od tej debilnej dziwki! A Diego to cwel! A ten menel leon brak sluw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ty ogarnij się bo było by ci miło jagby ktoś ciebie obrażał ! Na pewno nie ! A jak już przynajmniej naucz się ortografii bo jak jej nie umiesz to może nie pisz nic bo robisz sobie siarę !

      Usuń
    2. spadaj na drzewo i naucz sie ortografi zanim coś napiszesz idioto!

      Usuń
    3. Proponuję taki układ - naucz się najpierw dobrze pisać, a później kogoś obrażaj, okej ? :)

      Usuń
    4. sama jesteś dziwką nieznasz jej a ją oceniasz zazdrośćisz jej i tyle

      Usuń